Viikonloppu oli, jatkui ja meni !

Arki alkoi taas. Nyt tiivistetyt ja kuitenkin ihan liian pitkät kuvailut viikonlopustani, joka ei loppunutkaan silloin kun piti:

Perjantaina lähettiin siis matkamessuille 5.30 aamulla ja perillä oltiin kello 9 aikaan. Eka istuttiin puoltoista tuntii Matkailun tulevaisuus -seminaarissa (täyttä kuraaaaa), kierrettiin messut nopee ja lähettiin Miran kaa junalla ja sit dösällä iskälle Vantaalle. Matkalla ehittiin eksyy Pasilaan ja etsii apua info-kyltistä, hahahhahhh. Mä oon asunu pitkään Helsingissä, mut Pasilaa en tunne, niin ku huomattiin :D Paluumatkalla bussille Mira eksy ja mulle soiteltiin paniikissa, kun kellään bussissa ei ollut Miran numeroa ja mua vaan nauratti :DD Vahingon ilo paras ilo.. Ku Miran harhaili Pasilassa, mä kävin Annan ja Eetun kanssa kahvilla Töölössä. Sieltä menin Marille, me käytiin keskustassa ja ku Marin meni duuniin töihin, mä lähdin piristämään Keviniä sen duuniin Kampin ärrälle. Sieltä suuntasin taas viihdyttämään Maria sen työpaikalle Jenny Woohon jo vähän ennen sen aukeamista ja siellä istuskelin tiskillä siihen asti kunnes Kevin pääsi töistä ja tuli hakee mut sieltä. Jotenki päädyttiin mun kaverin kaverille ja sieltä Nolla-baariin loppuillaksi.

Lauantaina lähettiin mun siskon Melissan ja sen kaverin Emmin kaa syömään Töölöön ja sieltä menin taas keskustaan. Meillä oli Mimen kaa sovittu treffit Kampissa, josta jatkettiin matkaa Shakers-baariin ja sielt Vallilaan jonku synttäreille. Ilta jatku Kalliossa Relaxinissa yhillä ja sit loppuilta Tavastian lauantaidiscossa. Tapahtumarikasta, hihii.

Sunnuntaina uni maistu ja ku heräsin kasasin kamani ja lähin Emmin kyydillä keskustaan. Mun oli tarkotus lähtee takaisin Jyväskylään, mut päätinkin skipata maanantain yhen ainoan luennon ja jatkaa viikonloppua mun kaverilla Loviisassa. Kävin siis Kampin Johto-kahvilassa Amandan kana kahvilla ja lähin dösällä Loviisaan. Perillä ilta jatku läskeillen.

Maanantaina kävin äiti kana kahvilla ja hengailin. Eilen lähettiinkin jo aamupäivällä ajamaan Jyväskylään. Istuin kotona viideltä koneelle tekemään kouluhommia ja kello 11 olin valmis, joten en sit tännekään ehtiny kirjoitella.
Böle

Eksynyt turisti (eli mä) näyttää tältä:

Ja siis Miran mielestä tältä:

Mime Rellussa


Mähän siis väitin aikaisemmin, et olin eilen kello 11 valmis koulutehtävieni kanssa. Se ei ehkä kuitenkaan ihan pitäny paikkansa, koska liiketoimintasuunnitelman ja yhden esseen lisäksi olis pitänyt palauttaa vielä kaksi muuta esseetä. HUPS! :D Nyt alan siis vääntää niitä ja toivon, et arvosana ei laske myöhästymisen takia.

Kidutusta mulle ja kivaa iltaa muille!
-Mikaela

3 kommenttia:

  1. Eksyin sun blogiin ekaa kertaa ja voi vitsi, tykkään kyllä! Oon kade tosta sun tukasta, näyttää ihanalta :)

    VastaaPoista
  2. Voiettä sä oot kaunis! ja ihana blogi :-) jään seuraileee

    brokenheeels.blogspot.com

    VastaaPoista