Lötköilyä

Mä heräsin puol yks ja siitä asti oon istuskellut koneella ja vähän luulen, et sitä tuun varmaan tekemään tänään suurimman osan päivästä. Huomenna alkaa koulu eli illalla pitäis saada aikasin unta, mut se ei kyllä tuu onnistumaan. Eilen olis ehkä kannattanu pysyä kotona ja mennä aikaisin nukkumaan, mut se ei tietenkään kuulunut mun suunnitelmiin. Lähdin seitsemän aikaan Tomille ja Joselle, litkin 12 asti viiniä ja siideriä ja tulin kotiin nukkumaan. Mitään kovin juhlavaa en jaksanut pukea, koska olin jo päättänyt etten lähde baariin.

Toissapäivänäkin kävin Passionissa muutamalla ja laitoin siis mun perjantain asustakin tänne kuvan. Asukuvat vaan ei tällä kertaa ehkä vois olla yhtään epäonnistuneempia :D Jostain syystä mun uudella läppärillä ei ole minkäänlaista kuvankäsittelyohjelmaa, joten en saa edes punasia silmiä poistettua tai rajattua upeita punasia kumppareita pois kuvasta. Loistavaa.


T-paita: H&M
Farkut: GT
Kaulakoru: H&M
Kengät: Citymarket
Selailin kuvia ja bongasin sieltä seasta meidän marraskuisen pikkujouluristeilyn kuvat. Risteilyn teemana oli pikkutuhma glamour, mutta mä taisin ehkä unohtaa sen glamourin kuten kuvasta näkyy :D

Matkalla Turkuun

Tötterö

Meillä oli Miran kanssa vähän omaa kivaa hytissä
Tänään taidan taas vaan istua sohvalla ja syödä ja hengailla ennen huomenna alkavaa jatkuvaa kidutusta. Jos oon oikein reipas, voisin jopa meikata ja käydä Miran kanssa kahvilla..

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. Tykkään tosta bannerista ! Blogin nimi on myös kiva ja oot nättti :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon! (: Oon suunnitellut, että tekisin uuden bannerin, mut en oo vaan vielä saanut aikaseks :D

    VastaaPoista