Ihanaa ja kamalaa

Ensin vähän Meripäiväfiiliksiä:

Ilmeet :DD
Marko osti mulle ja Irinalle molemmille tollaset coolit hatut, mut se mun jäi valitettavasti sinne, missä oltiin yötä :D

Me sitten lähdettiin Irinan ja yhden Markon kanssa sinne Meripäiville. Valinnanvaikeuksista huolimatta vaihdoin jopa vähän vaatteitakin. Irina lähti kuskiksi, mut sortui juomaan. Ylläri.. Niinpä me jäätiin Kotkaan yhdelle pojalle yöksi ja mä pääsin kotiin vasta joskus yhden aikaan seuraavana päivänä. Oho :D Antti ei ollu kovin happy, koska Bambi oli koko tän ajan niiden äidin vaivana enkä päässyt hakemaan sitä kotiin. Meripäivät oli ihan onnistunu reissu, vaik ehkä olis hieman voinut rajottaa. Hihii.

Sunnuntaina en tehnykkää paljon mitään. Istuin vaan himassa ja kävin Irinalla. Mun krapula jotenkin jatku vielä eilenkin ja töissä iltavuorossa oli ihan hirveetä. Varmaan johtui toi jatkodarra siitä, että oon syönyt nyt joku neljä päivää niin huonosti. Ennen töitä hengailin Irinalla ottamassa aurinkoa ja juomassa kahvia. Tänään oli samat suunnitelmat ennen ku meen kolmelta töihin, mutta ei taida onnistua, ku ei toi arska paista. Voisin silti lähteä kaffettelemaan :)

Ai niin, mähän yritin siis nukkua vielä ku Irina oli soittanut mulle tänä aamuna joskus 10, mut sit mulle soitettiin jostain Jyväskylän opiskelijatoimistosta! Siis ei helvetti! Olin unohtanut laittaa siihen opiskelupaikanvastaanottamiskirjeeseen mukaan työtodistukset ja koulutodistukset. Siis vittu, että voin olla tyhmä! Kuulemma ehtii viel jos laitan tänää postiin. Paniikissa täällä etsin kaikkia niitä ja vihdoin löysin :D
-Mikaela

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti