I Love H&M?

Meillä oli eilen töissä inventaario. Se kesti ikuisuuden, meinasin kuolla kuumuuteen ja onneks mun ei tarvitse ENÄÄ KOSKAAN inventoida siellä! Jotain hyvää siinäkin siis. Mun töiden jälkeen lähdettiin Antin ja Bambin kanssa käymään RobinHoodissa, koska mä halusin ostaa lisää Teema-astiastoa ja löysin samalla kivat ballerinat, jotka oli vaan 10e ja ihan vahingossa satuin löytämään myös jo toisen nuden värisen huulipunan. Hups. Oon vieläkin järkyttyny siitä, että kulutin RobinHoodiin - SIIS ROBINHOODIIN - 43 euroa! No, ainakin mun ostokset oli tällä kertaa ihan järkeviä. Robbarin jälkeen ajettiin takas Loviisaan ja mentiin salttikseen (vähän niin ku makasiinit) syömään lohikeittoa ja juomaan kahvia Annan kanssa.


Tänään en oo vielä ehtinyt tehdä muuta kuin käydä Antin kanssa Kardemumman terassilla kahvilla. Antti lähti töihin ja mä ajattelin lähteä Irinan kanssa Kotkan Meripäiville. Jeiii! Vielä olis kuitenkin kaks ongelmaa: mitä laitan päälle ja minne Bambi menee. Tänään ei oo hirveen lämmin ja mulla onkin ollut noi alla näkyvät legginsit ja pitkähihanen paita. Jotenkin vaan tuntuu, et ne ei ehkä riitä enää illalla tuulisessa Kotkassa, mut en oikeestaan haluaisi laittaa farkkujakaan. Vaikeeta, mut ehkä mä keksin jotain tai lähden näissä!
Farkkupaita: GT
Toppi: GT
Legginsit: Seppälä
Kengät: H&M
Laukku: H&M

Eilen

T-paita: H&M
Vyö: H&M
Shortsit: H&M
Kengät: H&M
Aurinkolasit: H&M


Siis nyt mua kyllä nolottaa toi H&M-putki tuolla ylempänä! Hahhah. En edes tajunnu sitä ku valitsin vaatteet, koska en yleensä siinä vaiheessa mieti mistä oon vaatteeni ostanut. Puolustuksekseni voin sanoa, että shortsit on ainakin pari vuotta vanhat ja kengät ostin Ruotsista :D
-Mikaela

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti