Penkkareista risteilylle

Huomaa kyllä, että mä oon selvästi keskittynyt torstaina aivan johonkin muuhun kuin kuvien ottamiseen :D Musta oli ehkä yhteensä kuus kuvaa eikä yhdessäkään näy mun koko asu eikä yksikään oo onnistunut :D Kaikesta tästä huolimatta, kivaa oli! Meillä oli sairaan hauskat penkkareiden jatkot Kotkan Onnelassa eikä kellään varmasti ollu tylsää!

Huomenna olis sitten vuorossa abiristeily ja mua kauhistuttaa jo nyt kun ajattelen millanen olo mulla on tiistaina kun tullaan takasin, mut ei sillä niin väliä :D Toivottavasti sieltä maista löytyis jotain kivaa ja jäis muutenkin hyvä fiilis reissusta :)


Matkalla Onnelaan

AerobicMikaela ja SeiloriAina

Mitäs mieltä ootte mun pekkariasusta? :D
-Mikaela

2 kommenttia:

  1. Heippa heeeei :) Huippuhyvä tuo penkkariasuste x]! Kivasti kirjoitat ja runsaasti löytyy kuvia.
    Saitpas juuri yhden uuden lukijan blogillesi:)
    Tsekkaa munkin blogi www.millyfash.blogspot.com 8)

    VastaaPoista
  2. Kiva että tykkäät ja kiitos kehuista! :P Täytyypä käydä kattomassa :)

    VastaaPoista